Czym powinien charakteryzować się dobra reklama wielkoformatowa?

Czym powinien charakteryzować się dobra reklama wielkoformatowa?

Od wielu miesięcy inwestujesz w różnorodne działania marketingowe, jednak ich wyniki są dalekie od wymarzonego ideału? Jeżeli stopa zwrotu z inwestycji w billboardy sponsorskie czy w inne nośniki reklamowe pozostawia wiele do życzenia, to musisz zweryfikować prowadzone przez siebie działania. Może przekaz reklamowy został niewłaściwie dobrany do grupy docelowej? A może problem tkwi w nieadekwatnych do zapotrzebowania kanałach reklamowych?

Organizacja kampanii reklamowej Kraków

Kraków to bardzo specyficzne miasto, w którym reklama zewnętrzna może przynieść wiele korzyści. Na ulicy można codziennie spotkać osoby mówiące w różnych językach – dla firm celujących w odbiorców zagranicznych sprawdzi się billboard po angielsku czy billboard po niemiecku. To oferta skierowana w stronę branży turystycznej oraz każdej firmy, której zależy na tym, aby w efektywny sposób dotrzeć do klientów obcojęzycznych. Rynek reklamy zewnętrznej ma ogromny potencjał, który w dobie cyfryzacji wielu przedsiębiorców, zupełnie niesłusznie, skazuje na zapomnienie. Chcesz odnieść sukces i wybić się ponad konkurencję? Pomyśl o zmianie strategii reklamowej i postaw na dywersyfikację nośników, za pomocą których Twój przekaz reklamowy codziennie dociera do potencjalnych odbiorców.

Skuteczna reklama – czyli jak złowić klienta?

Ryby łowi się na przynętę. W podobny sposób zdobywa się nowych klientów. Trzeba zastosować odpowiednie chwyty, przynęty, które zwrócą uwagę odbiorców. Reklama, która nie będzie się wyróżniała niczym szczególnym, jest już na samym starcie skazana na porażkę i okaże się nietrafioną inwestycją. Skuteczny przekaz reklamowy to jedno, a na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę, tworząc reklamę wielkoformatową? Oto kilka wskazówek:

  • reklama wielkoformatowa powinna być dostosowana do potrzeb i oczekiwań klienta,

  • przekaz reklamowy musi być dopracowany w najdrobniejszych detalach,

  • liczy się chwytliwy slogan,

  • uwagę trzeba zwrócić również na szatę graficzną, dobrze jeżeli będzie ona spójna z identyfikacją wizualną firmy.

Reklamy wielkoformatowe na budynkach – daj się zauważyć

O ile jeszcze obok billboardu czy plakatu umieszczonego w podświetlanej witrynie można przejść obojętnie, o tyle reklamy wielkoformatowej wyeksponowanej na fasadzie budynku po prostu nie da się nie zauważyć. Szukasz skutecznej reklamy? Postaw na wielki format! https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa – tu znajdziesz specjalistów od reklamy na budynkach. Zainteresowała Cię ta propozycja? Dopytaj o szczegóły!